ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ

ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ: ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ2 τμήματος του σχολείου μας με αφορμή την γιορτή του Πάσχα δημιούργησαν στο εργαστήριο της πληροφορικής ένα μικρό βίντεο (λογισμικό: movie maker) και μία παρουσίαση (λογισμικό: powerpoint) αξιοποιώντας το υλικό που είχαν συγκεντρώσει με την δασκάλα της τάξης τους.

ΤΠΕ: Δημιουργία wiki από τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ’ Δημοτικού (σχολικά έτη 2019-20 και 2020-21).

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ των δύο τελευταίων ετών δημιούργησαν το δικό τους wiki με θέμα την κλιματική αλλαγή. To wiki είναι μια συνεργατική ιστοσελίδα, της οποίας το περιεχόμενο μορφοποιείται από τους χρήστες, δηλαδή το wiki παρέχει τη δυνατότητα για συνεργατική δημιουργία και ανανέωση ενός δικτυακού τόπου. Έτσι, διευκολύνεται η συνεργασία πολλών ατόμων για τη συγγραφή ενός έργου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες προσπάθησαν να ενσωματώσουν το δικό τους περιεχόμενο στο wiki ώστε να αποτελεί μια φυσική συνέχεια του συνολικού κειμένου.

Λογοτεχνικός Διαγωνισμός “Ένα ευζωνάκι ταξιδεύει στο χρόνο”

Τα παρακάτω κείμενα των παιδιών της Ε΄ τάξης Ελένης
Παπαδιαμαντοπούλου, Δημήτρη Καλιακάτσου και Ιωάννας Κασιδόκωστα αποτελούν τη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό “Ένα ευζωνάκι ταξιδεύει στο χρόνο” που διοργάνωσαν από κοινού το Μουσείο της Πόλεως Των Αθηνών και ο Όμιλος “Φέρμελη”, όμιλος για την ανάδειξη και τη διάδοση της
πολιτιστικής και καλλιτεχνικής εθνικής κληρονομιάς με αφορμή την επέτειο των 200 χρόνων από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης που οδήγησε στη δημιουργία ελεύθερου ελληνικού κράτους.

ΑΦΙΣΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ Δ’2

HΡΩΕΣ-ΗΡΩΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ’21

Έγινε με το Padlet

Η διαθεματική εργασία του ΣΤ1. Ποιος ήρωας, ποια ηρωίδα, ποια προσωπικότητα της Ελληνικής Επανάστασης είμαι;

Έγινε με το Padlet

Είμαι το ποτάμι (ΣΤ2)

Έγινε με το Padlet

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Την Δευτέρα, 14/09/2020 πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Για λόγους αποφυγής συγχρωτισμού, στο προαύλιο παρευρέθησαν οι μαθητές της Α’ Δημοτικού με έναν γονέα τους. Τα υπόλοιπα παιδιά παρέμειναν στην τάξη τους απ΄ όπου πέρασε διαδοχικά ο ιερέας για να πραγματοποιηθεί ο αγιασμός σύμφωνα με τις οδηγίες του υπουργείου. Στα παιδιά μοιράστηκαν μάσκες και παγουρίνια. Τέλος, είχαν προηγηθεί οι απαραίτητες εργασίες διαγράμμισης του προαυλίου και οριοθέτησης ξεχωριστού χώρου διαλείμματος για κάθε τμήμα από τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας.